Det första uppdraget är ju naturligtvis att dela ut magasinet till så många som möjligt till lägsta möjliga kostnad för våra annonsörer. Utan dem så blir det ju naturligtvis inget gratismagasin hem i din brevlåda. Vårt motkrav på dem är att ha med så bra erbjudanden som möjligt för att göra fler affärer men samtidigt öka intresset och läsvärdet av magasinet.

Det andra uppdraget är ju att du som läsare skall finna en hel del intressant läsning. Visst har vi ett litet behändigt format men vi försöker alltid få med det mesta av det bästa som våra läsare, dvs du, publicerar direkt på nätmagasinet http://www.gestrikemagasinet.se

Där finns alla artiklar som publicerats genom åren sökbara för att du som läsare skall kunna ta del av det som intresserar just dig. Allt naturligtvis helt gratis för dig som läsare.
Nu har vi dessutom mobilanpassat hela innehållet. Så för dig som läsare blir det både enklare och angenämare att ta del av allt innehåll i mobilen eller läsplattan.

För dig som är intresserad av PR och hur man själv kan arbeta med redaktionellt material är det bara att gå in och söka på t.ex Gluggen, Dahlboms Bil eller effect plus+ och följa deras storytelling. Det mesta av det bästa som publiceras på hemsidan blir med, helt eller delvis beroende på utrymme och läsvärde, i kommande nummer av Gestrike Magasinet.

Ordet är fritt och ditt, vad får vi läsa om er på http://www.gestrikemagasinet.se

Joe Formgren
med kollegor
Gestrike Magasinet

PS. Naturligtvis läser vi det nu gärna i mobilen - titta själv!