Idag är Freluga Trädgårdsscen, som drivs av syskonen Petra, Linda och Jacob från Bollnäs, en av Sveriges mest populära sommarscener. Sveriges bästa artister spelar inte bara där, utan talar sig också varma om såväl spelplatsen som det goda värdskapet som genomsyrar hela verksamheten.

Så hur gör man då för att bygga ett starkt varumärke? Hur får man alla att arbeta åt samma håll? Hur märker man att såväl parkeringsvakten som den artistansvarige lutar sig mot samma värdegrund. Hur får man allt, från annonser och personalkläder till val av artister eller kaffesort, att sända samma signaler till en besökare, en artist eller en journalist? Om det berättar syskonen bakom Freluga Trädgårdsscen. Med mycket humor och energi tar de dig med tillbaka till hötrillan där allt startade.

Hör dem berätta om psykbryt, vattenspridare och parkeringsträsk. Men även om sitt unika arbetssätt och om hur deras omsorgsfulla och tydliga varumärkesstrategi, förvandlat en galen idé till en riktig framgångssaga.

Tid: Fredag 23 maj kl 07:15 – 09:00
Plats: Clarion Hotell Winn, Gävle
Kostnad: Föreläsningen och frukostbuffén är kostnadsfri för dig som är medlem eller företagssponsor i MIX.

Om du anmält dig men inte kommer utan att meddela förhinder (senast 12.00 dagen innan föreläsningen) debiteras du 295 kr.

Gäster är varmt välkomna och faktureras då 295 kr.